Fix & Trix

Kvällen igår stod ingen mindre än Pinot för. Det blev årets första grillkväll och vilken kväll sen! Massa trevilg sällskap. Kvällen verkade slut runt sisådär tolvtiden, folkbörjade avta.. Givetvis kunde vi inte godta det och rörde oss in mot stan´ där vi fortsatte natten lång med singstar, guitarrhero och galet mkt vin tillsammans med Malmös absolut trevligaste par, Jonas och Ida!

Men det var upp tidigt i morse igen, mycket som ska fixas och donas inför imorgon, då det är både födelsedagslunch och som ni vet en SUPER SUNTRIP. Ska bli otroligt mysigt att få umgås med alla som jag tycker om i morgon!

men nu är det dags att fixa en liten grej till mitt lilla ♥ alexandra och göra lite påskfint till lunchen.Lite ormhassel skulle jag vilja ha på mitt bord i stället för vanligt ris och dekorera med en massa vita fjädrar, hjärtan och ägg.. vi får väl se vad det blir av :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0