Girls just wanna have fun!




sammanfattningen av den här helgen är ganska enkel:
tokhärlig, galen och urmycket kärlek!

lördagen började med en sväng ute hos Diana, på Tylöhus för att fixa håret. Snabbt hem och fixa födelsedagslunch till la famiglia, som lite enkelt hamnade på ungf tio pers. Den här helgen var vi fyra familjer. Alltid lika mysigt att träffa släkten, Även om ca 40 personer saknades!

Sen stressade jag, hjärtat och johan ner till partyparadiset, YSBY för att inviga SUPER SUNTRIP 2009. Och så började den fullständigt galna resan och det absolut bästa födelsedags avslut jag någonsin haft!  Födelsedagsfest, för att fira min och alexandras födelsedagar alltså. Blandade vänner, otroligt mycket härliga männsikor och massa god mat & dryck. Lekar, Bus och Underbar musik. - Och vilket väder sen! Kvällen slutade på Peppes, med ömma fötter många skratt!

Vill Tacka alla underbara människor som var där, ni gjorde hela kvällen! & T usen tack för alla jätte fina presenter!

Hoppas ni är redo för fler heltokiga fester, det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0