Han kom tidigt

..i år, påskharen.

    




Påsken är som ni alla säkert redan vet, min favorittid på året. Jag fyller år och påskharen kommer alltid med fina påskägg. I år kom extra tidig. Han smög förbi redan i tisdags, utklädd till Frida en av mina absolut äldsta och bästa vänner. Hon kom med ett av de finaste påskäggen jag någonsin fått. I hennes påskägg hade hon plockat ner självaste Martin stenmark, vilket godis ändå! Men bäst av allt: En helkväll för bara henne och mig! Den ska vi tillbringa tillsammans med med honom, Martin och tusentals andra skrikande tjejer, jag pratar naturligtvis om LADIESNIGHT, IIH! Det kommer bli en tokbra kväll, gott sällskap, god mat, en underbar show och jag kan garantera en helt oslagbar utgång på det. Hur ska jag någonsin kunna tacka dig för det här Frida?  Aldrig tidigare har påskharen varit så här snäll! Du är en helt fantastisk människa hjärtat!


Och när jag kom till jobbet idag, dyker en liten liten till påskhare upp, Cristina och ger mig världens sötaste påskägg. Mitt hjärta fullständigt smällte, precis när det behövs som bäst. Hon är så fin!


Kommentarer
Postat av: syrra

aaaaaaaaaaaaaaaaa gud va aavvis ja blir. Have fun

2009-04-09 @ 17:19:07
URL: http://thorens.blogg.se/
Postat av: påskharen såklart!

Så lite så, du förtjänar det bästa! Önskar dig en bra påsk och en UNDERBAR FÖDELSEDAG! påsk påsk! PUSSSS

2009-04-09 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0