I ♥ ELLE

för att drömma sig bort när man sitter  mitt inne i stan men inte kan ta sig ut och frossa i butikerna är det inte helt tokigt att bara förstöra sig i en tidning, idag blev det favoriten ELLE. Den har kikat på mig länge´från karins skrivbord nu och idag behövde jag verkligen en liten dagdröm.  





Jag önskar man kunde leva i en tidning vissa gånger, bland pärlor och alla härliga pudriga färger. För att inte tala om alla underbart snygga sminkningar. Tänk att alltid ha den perfekta maken och the LBD till det. Eller varför inte bara vända blad och gå helt wild and crazy och ha något tok mönstrat och en massa massa färg? ah, i drömmarnas land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0