Min nya favorit!

    


Jag måste säga att jag är en ganska svårflirtad typ.. Går jag själv hittar jag nästan aldrig någon, och det blir alltid samma gamla vanliga. Det finns ju några stycken på lager, men om jag tänker efter - så luktar de väl ungefär likadant allihop. Men det finns en trio som har lyckats, som ingen annan.. DE HAR HITTAT EN NY FAVORIT! Ett Jasmin, grape och apricosondoftande litet rosa äpple, och den är med mig varje dag! Det skulle väl vara ni mina finingar för att hitta en ny parfym till mig, ♥ 



 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Heeej!

Gillar deras produkter. Men jag tycker alltid jag känner mig extra fin när någon annan har sminkat mig. Inte lika mycket "partyfärger" som på Make-up Store men det är bra grejer tycker jag! Face misten är ju helt makalös!

kram!

2009-04-22 @ 19:36:15
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0