FÖRLOVNINGSBOOM



nu är det bekräftat, till och med på tv4, som jag brukar säga, nu ska de förlova sig, Kronprinsessan  Victoria och Daniel Westlng - GRATTIS! De gör precis som Kungen och Drottningen, förlovning runt mars.Kanske blir det redan giftemål till sommaren?

åh, så många det är som förlovar/gifter sig nu. Jag själv har nog ett tio,femton tal personer som är i giftastagen i bara i år.  En fullständig förlovningsboom har brutit ut under vintern! Och jag njuter i fulla drag, Det är så himla härligt med alla kära människor. Ska bli en otroligt mysig sommar med bröllop, nya förlovningar och bebisar. ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ida! Vad kul att jag kan hålla koll på dig här nu :) Det verkar som allt är bra med dig? Hoppas jag. Kramar

2009-02-24 @ 11:11:29
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0