Kaffe & Glajjor, tack!

Lunchtid i halmstad, solen skiner & jag vill ut och sätta mig på ett café. Ut och njuta med världens största kaffe med ett par stora sköna glajjor, italian style.  Någon som vill vara med mig och njuta in våren?

Pratade precis med mona,  vad roligt det är att prata med dig! Har hänt otroligt mkt i ditt liv den sista tiden, väntar med spänning på uppdateringar från dig i framtiden. Lite förändringar kommer under året att komma hemma i nissastaden, lite ny planer håller på läggas upp. Kanske inte riktigt i form av tre torns tårtor & tyll. Men lite mer framtids inriktat.

Nehe, nu är det dags för mig att ta tag i mitt jobb. Bara 2 dagar kvar, sen är det helg :)


kaffe någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0