Vårhår

                                                       
nu är det snart dags för företags/utvecklingsmöte på jobbet och det har jag på min agenda så snart ska jag springa in dit och se vad vi lokalt kan göra för att förbättra vår arbetsplats, vårt arbetssätt. Så spenderar jag mina onsdags morgnar. Men världens största kaffe i handen. Ja, kaffe. Diskuterade det här med alexandra här om dagen, att jag dricker otroligt mycket kaffe.Måste ha en kopp så fort jag kommer till jobbet och, sen blir det ibland en innan tre, en vid tre och ibland en vid halv fem. en vid sju. Jag dricker ju fan mer kaffe än min mamma. Och jag som alltid sag att jag inte ska dricka kaffe alls.. hm?

efter som de har lagt ner både facebook och youtube på jobbet så kommer bloggande antagligen att få sig ett ordentligt uppsving..

Fick ldå alltså lite ite tid att sitta och spåna på lite nya frillor inför våren 2009 och det verkar helt enkelt gå mot lite ljusare hårtider och kortare frisyrer, Ala Sofie Fahrman. Ganska lättmanövrerad frilla snygg till beachen, med lite guldiga toner men ändå ganska så ljust. Nu vill jag inte ha det riktigt så ljust som hon har det ska jag till lägga men den färg skalan hon har tycker jag är bra! Det var kanonsvårt att hitta någon med lite ljusare hår med bruna ögon. De här ska vi fila lite bättre på, och så kommer det en uppdatering till!

nu ska jag på möte folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0