cowboystyle (!?)

Lockarna är på plats, eva cassidy spelas på högsta volym och den rutiga skjortan har jag rotat fram - idag kör vi countrystyle! egentligen är det bara hatten som fattas. Får ringa och fråga kusinerna emil & Filip om de skulle kunna frakta hit en RIKTIG cowboyhatt, jag skulle kunna bjuda på en runda på stan i gengälld? haha.

För att dra en liten klyscha har vi alltså en ny vecka med nya möjligheter framför oss vänner! förhoppningsvis en massa sol! Veckan kommer som vanligt att innehålla mer jobb en jag har planerat, ATT ÄLSKLINGEN KOMMER HEM, det ångestladdade högskole provet men så kommer man sitta där på söndag och säga:

" usch vad veckorna går fort"

haha ja, gott folk, nu är det jag som springer till jobbet för att dricka två koppar svart kaffe till fyrtiofem minuter intressant läsning av min mails inbox. Sedan har jag måndagsmöte.

ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0