mamma

En person som ligger mig nära hjärtat, ett ord som jag nästan använder sönder och en känsla för en person som inte finns för någon annan, mamma i med & i motvind jag älskar dig.

Jag har suttit och frenetiskt uppdaterat  http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman// blogg idag. Bilderna och de målande orden sliter i mig. Ord kan inte beskriva vilken medkänsla jag känner för dig. Din känsla av ensamhet och dina tankar är rörande nära. Ibland när jag läser dina inlägg önskar jag bara att jag kunde säga något bra. Men så vet jag också att det bästa är att inte säga någonting alls, att bara som du skriver, leva i låtsas bubblan.  Någonstans kommer mammor/människor som stå som förebild för människor som mig. 

 Jag vill bara säga

t a c k  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0