GODMORGON!

ja, bor man hemma har man alltså vid det här laget redan varit uppe i 2 timmar. Vi kan snabbt konstatera att i min värld är det här någonting att vara mallig över, då jag vanligtvis hellre sover ytterligare 2 timmar förbi tio snåret, snarare än, som i det här fallet att gå upp runt ÅTTA. Men vad gör man inte för sina föräldrar!

                                                                                              
                                     






















Om en stund pyser vi ner till matilda och hennes sambo. Ska bli otroligt mysigt att  spendera en massa tid med lillasyster, alltid lika kul att träffa dom! Appro på lillasyster så satt det två jätte tavlor på väggen, på mig och Matilda när vi kom hem. Som vanligt så gör mamma alltid något lite roligt/knasigt med sådana  lite större tillfällen. Så på väggen hemma ser vi ut som det gör ovanför!

Kommentarer
Postat av: Amanda

absolut! jag ska komma ner snart :) har praktik hela april och en bit in i maj men efter det så :) kram!

2009-03-21 @ 12:09:31
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0