nä, nu jäklar..


               
   
Har haft aldeles för mycket tid över i helgen. Har hunnit prioritera tid för mig själv och vilket borde vara positivt men isället hittar jag något som jag hadde hoppats jag skulle slippa hitta - the first fine lines, gaaah! Så nu är jag först in till mina gamla jobbarkompisar på kicks för att panikråd vad jag ska göra med dessa förbaskade, linjer för rynkor  tänker jag faktiskt inte kalla dem. 
     Jag håller modet högt och hoppet uppe och ber till mina gudar Helena Rubinstein, Clarins & alla som möjligtvis har makten att ta bort fina linjer på en något ung, nogrann dam. Apoteket ska ha en rysare också, Myokine. Det får vi fundera vidare på.

Herregud vad kommer näst, celluliter och hängbröst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0