Röda rosor & Choklad

emsan och alex blev söndagens stämmnings förhöjare. Med en massa varm choklad i solskenet på en grön picknickfilt framför LA´s fotbollslag spenderade vi vår underbara söndag! När matte hade haltat av planen, ompysslad och ompussad av emsan, och pimp hade fått göra ett lysande avslut på plan, smet alla solmosade hem till soffan och avslutade em med ett riktigt pajasprogram -
Den rätte för Rosing,  finns det en sådan? ...eller vad säger du Adrian?

nu sitter jag alldeles nyvaken och tittar på mina röda rosor som jag fick i lördags av Calle. Han tyckte jag såg lite trött  ut efter veckan. Så när han kom hem så fick jag tio fina mörkröda rosor,så himla fint gjort! Gissa om jag stod och gapade. Helt utan anledning. bara sådär, som på film! Så är han ju världens finaste pojke.

Nu:
Kaffe, mail, post och möte.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0