Shoeoholic

           
              net-a-porter

Jag måste bekänna en av mina allra största laster, synder och plånboks tömmare skorna.

Efter att ha gjort lite närmre efterforskning i släkten visar det sig vara något som ligger fler till last i Familjen T. Gräver vi i min barndom var det många gånger jag stod i farmors skogarerober och letade efter ett par fina skor som jag kunde få ta med mig hem. Speciellt mins jag när farmor överlämnade ett par näst intill oanvända, guldiga skor, som jag överlyckligt skuttade hem till mamma med. Och fortfarande finns de kvar i min skosammling!

Det har blivit ett hundratals skor sedan dess och jag kan inte säga annata än att jag ÄLSKAR skor, i mängder. häga, låga, korta och tjocka. Senaste paret införskaffades i helgen och blev ett par stiletter, i knallrosa siden och de kommer att hänga med hela sommaren lång!


Kommentarer
Postat av: emelie loren.

heej ida! kul att hitta din blogg! Du verkar har det bra i Halmstad vad man förstår :)Hoppas att allt är finemang med dig! O riktigt fina pjucks du har hittat! Kram kram

2009-03-18 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0