aargh!


  argalappen.se

Generellt sett tycker jag om alllt som kommer i min väg. utom ärtsoppa, sötsliskiga parfymer och färgen mintgrönt. Men trots att solen skiner idag och det är en så herrans fin dag torsdag och allt, så är jag faktiskt lite förbannad. Ja, den ständigt glada Ida har varit lite små arg idag. Egentligen är det inte så farligt. Tror det sitter i att jag saknar min underbara sambo, som jag vill ska komma hem hel,  Jag vill att tråktorsdagen ska vara över, då är det helg igen, jag slipper sakna min mammas & pappas om det blir morgon. Då blir det tripp till småland & min vovve Semlan. Lördagen tillbringas tillsammans med familjen T. Det blir fest hos systeryster för hon fyller 20 på söndag så där spenderar jag min helg!

Men fy sjutton för att vara här idag, BLÄ. tråkmånsar. Nu ska jag ut i solen och lapa lite underbart vårväder och GASKAUPP mig själv. Kan inte minnas när jag var så här oerhört trist senast, ut i solen.

tjingeling folk
(eller tingeling heter det kanske i rengbåg&melodifestivalens namn!)
PÖSS

fö. för oss som har tråkigt eller är arga - argalappenpunktse det gör det hela liiite lättare

Kommentarer
Postat av: malin

denna sidan skulle du informerat mig om medan jag satt och glodde in i min dumma skärm och hoppades på att tiden skulle gå snabbare. =)

2009-03-20 @ 00:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0