Inspiration









De flesta jag känner har enormt starka åsikter om den här kvinnan, Carolina Gynning. Mina åsikter om  henne är klart starka men jag kan inte annat än att tycka att hon är en fantastik person och jätte vacker. Precis som de flesta av oss har hon och gör hon en massa saker som hon i efter han inte tycker är något vidare bra. Men till skillnad fårn många andra står hon för vad hon gör och hon är en stolt tjej. Jag beudrar henne och facisneras över hur hon riktigt slår sig fram med sin stolthet och övertygelse. Jag inspireras av hennes mod och övermod. Önskar att jag själv bitvis hade styrkan i mig att okontrolerat kasta mig in i fler situationer som jag själv kanske inte alltid kan råda över.

Din personlighet fascinerar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0