Nervös vecka

Många tankar som snurrar i huvudet idag och veckan kommer att vara och förbli snurrig. Dagen börjar bra, med ett fantastiskt glädje rus. Min kropp är fylld av motstridiga känslor. Människor är arga, ledsna och besvikna många står bakom och är glada med mig mina beslut. Mitt liv kommer att ta en vändning oavsätt det beslut som kommer att tas senare i veckan, det har jag bestämmt sedan månader tillbaka. Beslutet som jag själv tog tidigare i morse gör jag enbart för mig själv, mig själv och ingen annan. Precis som jag förstår er, ber jag er att förstå mig. Precis som att världen har fler dimensioner än en, har även de flesta problem det. Livet går mestadels i en gråskala och oftast varken i svart eller vitt. Men jag är otroligt lyckligt lottad att ha så många positiva människor, så många stödjande och glada vänner när det  gäller att ta ett beslut som de här. Många år och mycket slit.



There will come a point in your life
when you realize who really matters,
who doesn't and who never really did.
So forget about the people from your past
because there is a reason they didn't make it to your future...


favvobloggen har många tänkvärda ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0