So fresh & so clean..

     

      


Till sommaren vill jag ha en riktigt snygg och härlig bränna som sitter som berget! A och O är grunden vilket innebär att peela, peela, peela och ha en riktigt bra bodylotion som återfuktar bra när man har varit i den uttorkande solen. Persolingen använder jag favoriten JoJobaGLO från O.P.I som innehåller socker, som är lite mildare mot huden för att inte riva sönder den, härliga jojobaoljor och grapefrukt.Det återfuktar, tillföra antioxidanter och gör huden fräsh och ge lyster. Fick jag önska bort mina billiga bodylotions och önska vilken bodylotion jag ville skulle det bli en fårn Biotherm, Eau d´Energie, som luktar himleskt och ger lyster och massvis med fukt till huden.

För att bättra på brännan om solen tryter eller jag inte hinner anväder jag brun utan sol. Ett plus är faktiskt att det är bra att varva BUS med vanlig sol, då du minskar dina vanliga soltimmar och blir snabbare brun (för den stressade.)  Jag har alltid ha en backup i mitt badrumsskåp. Min bästa vän året om, Clarins Express Tan. En blandning mellan kastanjevatten och BUS. Ingenting jag testat har givit ett bättre resultat. Men man ska komma ihåg att olika hudtyper och hudtoner ger olika resultat.

Glänsande  brunbrända ben är bland det snyggaste som finns till ett par läckra skor. Det du behöver till det är givetvis en bra olja. Och vad vore världen utan Nuxe Huile Prodigieuse Golden Shimmer. Den ger dig ruskigt  blanka skimmrande ben, sammtidigt som den är vårdande och är en helt naturlig produt,  I ♥ eco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0