I ♥ SKYPE

HUR underbart är det inte att se den man pratar med?
(Syftar inte på dating in the dark, även om programet är lysande, brilljant)

känns nästan för självklart för att ens bli förvånad. SKYPE hamnar helt klart på addiction-listan! Tack säger jag till lilla M, en pluggkompis hemma i Hstad, (som är expert på skype) - och som fixade det i min dator. Skönt att få se älsklingen lite, alldeles solbränd och lycklig efter en MASSA fotboll, sol och grabbhäng. Är så jäkla glad för din skull! Antar att ni piskar J-södra just nu?

I helgen blir det mys med syster, för att jag vet någon som fyller år snart! Försöker att övertala pappsen att vara med på en liten extra överraskning för min lilla lillasyster..! Du kommer inte komma på det Tillis :)

Sen blir det söndagsmys och malmö planering, för nästa fredag åker vi ner och gör malmö osäkert! Woop, woop!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe(min.. 5:e?) och tagga sista timman!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0