jag som trodde vi hade blivit vuxna..?

Jag klarade det och jag är stolt, känns så hilma skönt. Efter en ordentlig natts sömn mår jag mycket bättre än jag gjort den senaste veckan. Min kropp vet verkligen vad den vill och inte vill. Dags att avsluta en, för mig, fruktansvärd kurs och gå vidare helt enkelt. PUH!

Nu har jag en spännande månad framför mig! Stockholm x2, melodifestivalen och globen - mysa en helhelg med fridis, helena & thomas (och klämma lite på helenas mage :) ) och förhoppningsvis senare i månaden ett efterlängtat möte. Senare blir det en sväng hem till småland och träffa mammsen och pappsen en sväng, fira lillasyster också och hålla tummarna på det dära jobbet!

och längta efter VÅREN.

ja känns som det kan bli en riktigt bra månad det här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0