Stockholm!

Packa, packa, packa för i morgon lyfter vi mot Stockholm. En helhelg med party och mys i storstaden med en utav världens bästa tjejer kommer göra mig gott!


MELODIFESTIVALEN - kommer att bli galet! Här har vi start ordningen för finalen, TOKIGT!! Jag sitter här och funderar om det är någon som är värd att heja på nu när Alcasar redan är ute...? Inga riktigta superfavoriter i det här startfältet faktiskt alla är ganska så jämna.




1. You're Out Of My Life -  Darin

2.  Jag vill om du vågar - Pernilla Wahlgren

3.  We Can Work It Out - Andreas Johnson

4. Kom - Timoteij

5. Hollow - Peter Jöback

6. Unstoppable - Ola

7. I Did It For Love  - Jessica Andersson

8. Keep On Walking - Salem Al Fakir

9. This Is My Life - Anna Bergendahl

10.Manboy - Eric Saade

Kommer bli en helg utan dess like, två yra smålands töser på vift, vi kommer göra total succé i storstan. Svägerskan Helena kommer skratta åt våra hopplsa försök att lokalisera vår väg genom Stockholm. Ska bli mysigt. Träffa familjen och umgås med frida. Spendera tid för sådant som faktiskt är viktigt. puh, jag önskar att du också var där älskling.

Är så trött i huvudet av allt som cirkulrar just nu. Behöver verkligen en helg med människor jag tycker om och  där man vet att relationen alltid kommer att vara den samma. Alla underbara människor som funnits där i mitt liv som fortfarande finns - ni är underabara! Är trött och kommer alltid vara på männsikor med oigenomtänkta åsikter.

Woop, Woop nu åker vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0