Sunshine on my window..

Börjar precis vakna till framför datorn mellan alla fakturor och ett antal koppar kaffe. Hade behövt en riktig promenad i vårvädret!

Oslo,Halmstad,Oslo,Halmstad? Oslo är nära, jobb finns - men vad vill jag egentligen? Hur ska jag göra gott folk? Verkligen delad för tillfället. Planerna är många och just nu är allt blandat i ett enda stort kaos. Dags att följa mina drömmar tror jag minsann. Våga ta steget kanske. Å andra sidan vill jag fega. Det jag har här hemma är värt mer än allt som går att värdera i världen och det är du och vår framtid. Det är ångestblandade lyckokänslor att stå mitt emellan sina två stora drömmar.

What ever the future holds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0