Vår, födelsedagar & överraskningar!



Det är så underbart att våren är här! För mig betyder det födelsedagar vilket innebär att träffa familjen jätteofta och få fika onödligt mycket. Alla som känner mig vet att det är två saker som jag inte kan få nog utav - dem jag tycker mycket om och kaffe. Givetvis är jag, precis som alla andra, lycklig över att solen är här också! Hur skönt är det inte att se solen titta fram efter en mörk och kall höst/vinter - isch! Men nu hörrni, nu börjar det gå mot bättre tider! En massa sol, sol, sol!

Överraskningar är framförallt vanligt på födelsedagar, men de har varit ganska vanligt förekommande i min vardag den senaste tiden! Som vanligt kommer allt på en gång. Men det är väl det som det som är charmen med överraskningar, de kommer när man minst anar det..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0